Правила і умови доставки
ТОВ "Нова Пошта"
ㅤㅤ• Термін доставки: 2-5 днів
ㅤㅤ• Вартість: від 80 грн
2. Доставка до поштомату "Нової Пошти"
ㅤㅤ• Термін доставки: 2-5 днів
ㅤㅤ• Вартість: від 80 грн
3. Доставка кур'єром "Нової Пошти" за адресою
ㅤㅤ• Термін доставки: 2-5 днів
ㅤㅤ• Вартість: від 95 грн
Графік відправлення
Товар відправляється щодня, за винятком святкових днів.
Якщо ви оформили заявку до 14:00, то замовлення буде оброблено і відправлено цього ж дня.
При повній передплаті на розрахунковий рахунок – доставка безкоштовна при замовленні від 1500 грн.
Зберігання замовлення
Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів. Після цього відправляється назад.
Отримання замовлення
При оплаті картою на сайті зазначений в замовленні отримувач має показати документ, що засвідчує особу, або штрихкод одержувача у додатку "Нової пошти" (для замовлень до 5000 грн).
Перевірка посилки
Будь ласка, обов'язково перевірте посилку при отриманні у відділенні "Нової пошти".
Якщо ви помітили пошкодження або недостачу товару, ви можете відмовитися від посилки та скласти відповідний акт разом із представником компанії "Нова пошта".
Якщо ваші плани змінилися, ми можемо оформити переадресацію посилки на інше відділення або інше місто.
Ця послуга оплачується додатково згідно з тарифами "Нової пошти".
У разі виникнення питань щодо статусу замовлення або необхідності змінити контактні дані, дату чи адресу доставки, звертайтесь за телефоном:
+380 (73) 657-72-91
Графік роботи: Пн-Пт 10:00 – 19:00
Email для зв’язку: manager.artem.rise@gmail.com