Обмін та повернення
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (із наступними змінами та доповненнями), дієтичні добавки відносяться до категорії продовольчі товари, і відповідно, обміну та поверненню не підлягають.
Компанія NutriWell застосовує індивідуальний підхід до кожного клієнта та в окремих випадках може розглянути можливість обміну або повернення.
1. Умови повернення для товарів належної якості.
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення товару належної якості можливе за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей, а також наявності документа, що підтверджує факт і умови покупки.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Якщо отриманий товар, з будь-яких причин, Вам не підходить, ми можемо обміняти його на аналогічний товар іншого кольору або розміру (якщо такий буде в наявності на момент запиту) або ж обміняти на іншу продукцію нашого виробництва, рівну за сумою або суму що не перевищує вартість придбаного Вами виробу.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
Умови повернення для товарів неналежної якості.
2. Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим.
Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
1. Написати повідомлення на пошту manager.artem.rise@gmail.com або зателефонувати за номером +380736577291 . Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути.
2. Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
3. Відправити куплений товар товарного виду, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає.
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта» на адресу складу відвантаження.
4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
5. Після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку, номер якої повідомили при зверненні.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.